Lasă-ţi imaginaţia să zboare spre acele tărâmuri care-ţi fac sufletul să vibreze la corzile universului...


Probabil că te aştepţi să-ţi spun ceva... probabil că ai să aştepţi o vreme.. pentru că nu am acum cheful necesar de a-ţi spune ceea ce se petrece în mintea mea... acum gândurile mele se conectează unele la altele formând o frază pe care am să ţi-o comunic la momentul potrivit mie şi desigur prielnic şi ţie pentru a înţelege ceea ce vreau să îţi comunic de atâta vreme...
Simt cum se conectează fiecare fir de energie ... unul cu altul .. formând un bol ce are în curând să se rostogolească prin gură, scoţând sunete şi mergând spre inimă... inima ta.. acolo vreau să ajungă... sunt convinsa că ai să îngenunchezi şi ai să realizezi că nu sunt acea ciumă de care-ţi vorbeau bunicii tăi la gura sobei astă iarnă....
Mă uit în ochii tăi şi văd cât de mult aştepţi... în curând primeşti ceea ce ai să vrei... e poate chiar Grivei, ce latră, dar nu muşcă...

__________________________________________________

Privesc în mine şi mă văd desculţă
Privesc în oglindă şi mă surpind zâmbind
E doar o umbră ... e chiar un destin...
Zgomot de fond şi mişcări lente..
Sunt vis şi speranţă .. un clopot...


_____________________
Lasă-ţi imaginaţia să zboare spre acele tărâmuri care-ţi fac sufletul să vibreze la corzile universului... Lasă-ţi imaginaţia să zboare spre acele tărâmuri care-ţi fac sufletul să vibreze la corzile universului... Reviewed by Sabina Laiber on noiembrie 19, 2008 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.