Suflet fericit


Închid ochii şi încep să simt…
Furnicături pe întreg corpul încep să apară şi inima îmi e cuprinsă de emoţii… sunt parcă într-un vârtej în care îmi place să mă pierd… deja sunt ameţită, dar ştiu că îmi e bine şi asta pentru că astfel pot să ajung la tine.
Mă învârt, mă răsucesc… îmi place… alunec în acest vârtej.
Şi, Doamne, cât mi-am mai dorit să fiu pierdută în timp !
Să călătoresc aşa.. să uit de fiinţa mea… şi nu vreau să mă opresc, chiar vreau să înaintez… să pot chiar să alerg şi să te simt în piept..
Cum e să simţi când bat inimile noastre împreună? Cum e să ştii că m-ai gasit pe mine? Aşa e că sublim să fim noi doi împreună?
Suflete, ştiam că vom fi împreună! Ne-am promis asta cu multă vreme în urmă.
Sunt aici, să stai fără griji, n-am să te las să uiţi ce cândva ne-am promis.
Fii suflet fericit!
Suflet fericit Suflet fericit Reviewed by Sabina Laiber on noiembrie 10, 2008 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.