Stări şi iar stări

De ceva timp m-am tot zbătut să găsesc răspunsul la întrebarea: "Cine sunt eu?" :)
Desigur nu sunt nici prima sau ultima... care îşi găseşte răspunsul propriu.
Sunt o stare! O stare care am învăţat să fiu, o stare la care contribui să construiesc sau să o dărâm. Acum am o stare de plictiseală... nu am chef de nimic şi totuşi scriu, nu am chef să ies afară, că deja ştiu că e frig.. starea vremii doar :) ... dar acum am o stare de calm... e linişte în jurul meu... sunt relaxată... acum începe să mă sâcâie la auz mieunatul pisicii care cere să iasă afară... m-a scos din stare de relaxare... mă pune în starea de mişcare... :)
Deci, ce sunt eu?
- O stare în deplină transformare....
Stări şi iar stări Stări şi iar stări Reviewed by Sabina Laiber on ianuarie 03, 2009 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.