Suntem oameni şi vrem să ne depăşim condiţia...


Suntem oameni şi vrem sa ne depăşim condiţia... unii spun că suntem îngeri coborâţi pe pământ, alţii că suntem extratereştrii veniţi la şcoală pe Terra pentru a acumula noi cunoştinţe, alţii spun că suntem una şi aceeaşi cu EL... El? Un Zeu, numit Dumnezeu.... un ceva ce nu ştim cu exacitate.. alţii spun că suntem lumini, energie... şi urcăm pe acelaşi munte, dar pe cărări diferite, scopul final al fiecăruia dintre noi fiind să ne desăvârşim... să devenim iubire...
Cuvinte mari şi înţelesuri încă mici... nu ştiu ce să zic... pentru că nici eu nu deţin adevărul... conştientă fiind că fiecare, până la urmă, îşi are adevărul propriu....
Îmi trăiesc viaţa şi accept ceea ce îmi oferă... dorm de multe ori şi nu neg asta... trăiesc fiecare experienţă şi îmi dau seama cu fiecare clipă ce trece că nimic din ceea ce fac nu e cu adevărat greşit... învăţ să “merg” pe drumul meu... Drum creionat la început de părinţi, prieteni, societate... urmând, ca acum, să îmi creez singură potecile prin “sălbăticiunea momentelor din cursul logic sau ilogic al vieţii mele".
Deschid poarta sufletului meu spre univers, cu tot ceea ce implică, mai ales necunoscut... O minte deschisă cu un suflet deschis şi cu un trup ce călătoreşte liber în secolul XXI.

Namaste!
Suntem oameni şi vrem să ne depăşim condiţia... Suntem oameni şi vrem să ne depăşim condiţia... Reviewed by Sabina Laiber on aprilie 05, 2009 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.