Eu şi cu Mine


Din nou eu şi cu mine suntem cei mai buni prieteni. Lui Eu îi vine să plângă de câteva minute. Mine îi opreşte lacrimile lui Eu.
Eu simt cum valuri de lacrimi se revarsă în întreg corpul. Mine strânge la un loc valurile de lacrimi şi creeaza o mare în locul inimii. Bătăile inimii o fac să reziste la suprafaţă... respirând şi expirând aerul pe care Eu şi cu Mine îi dau voie să pătrundă în trup. Eu, mă gandesc că, fără Mine nu pot trăi. Eu şi cu Mine prieteni până când viaţa trăită pe acest pământ se va sfârşi. Mine şi Eu - doi prieteni buni - la bine şi la greu în care Dumnezeu a pus ideea că harul e darul.
Eu şi cu Mine Eu şi cu Mine Reviewed by Sabina Laiber on iulie 26, 2011 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.