“Nu pot să controlez mereu ce se petrece în exterior, dar pot mereu să controlez ce se petrece în interior.”



Tocmai ce am avut o discuţie cu o prietenă dragă şi chiar dacă au trecut câteva ore de când am încheiat dialogul cu ea. încă mă mai gândesc la cele spuse...
O sa redau câteva rânduri din discuţie:

ce faci cu un copil fără bani!!!!!!!!!
Me: nu îl vreau acum
off
nu ma judeca
I: eu? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
tu te judeci mereu

Me: întrebam dacă se poate

I: în fiecare clipă
da!
în vitro
sau adopţie

Me: hm...

I: pentru cealaltă variantă nu eşti pregătită
ştii

Me: da, încă nu sunt
dar voi fi
....

I: dar, oare, de ce ţi-a revenit tusea

Me: sunt bună la ceva din punctul tău de vedere?

I: aha!!!!!!

Me: nu mi- a revenit tusea

I: iar o iei ca judecată

Me: tocmai spuneam că am trecut de ea, că mă simt mult mai bine fizic, şi dacă tu crezi că mă mint
e interesant cum ştii tu mai multe despre mine
da, nu spun că am o viaţă superbă
e viaţă cu întâmplări
pe care nu le înţeleg sau le înţeleg mai târziu sau niciodată
înţeleg că îmi spui franc în faţă
ce e de spus
şi, da, adevărul doare
dar în acelaşi timp luminează

I: o adevăr!!!!!!!!!
POŢI Să- MI EXPLICI TERMENUL?
eu zic ignoranţă

Me: de ce m-am enervat teribil, acum?
că mă simt ameninţată?
că sunt satulă de oameni care- mi spun că nu fac nimic bine
e cineva în lumea asta care mă susţine?
da
sunt eu. Că altfel muream, dracu, demult timp
nu cer nimănui nimic
mănânc ce am
şi merg unde vreau
şi, da, copiii se cresc şi fără bani
cu dragoste

I: uită-te în Africa copii crescuţi fără bani!

Me: eu nu trăiesc în Africa, şi în România sunt atâţia copii crescuţi fără bani
....
I: dacă reciteşti ce am scris
te vei mira
ce multe ai in cap
care te întunecă
gândirea ta limpede
ceea ce am scris
a fost doar o parere
care te-a scos din minţi

Me: de fapt, ştii, ce mă enervează
că ţin extrem de mult la părerile tale

I: numai prin faptul că ai crezut că te judec

Me: şi nu e bine, că părerile mele sunt de preţ

I: dar pe mine nu mă interesează persoana ta

Me: luna asta mi- a fost din nou exrem de rău la ciclu şi am fost cât pe ce să te sun, dar am zis: nu
pot să mă fac bine şi singură

I: încăpăţânare! altă prostie
de ce să nu îmi fie bine
chiar dacă trebuie să sun un om
fie ală şi I K

Me: I, mi- ai demonstrat de atâtea ori că eşti fenomenală şi, da,  m-ai ajutat de atâtea ori
e incredibil în ce momente
şi dacă vreau să îţi mulţumesc cumva este să fac ceea ce poţi face şi tu

I: toate astea au FOST
I: de ce te mai gândeşti la trecut?
eu am uitat de mult
I: AZI ESTE O NOUA ZI ŞI NUMAI AZI EXISTĂ!
restul sunt himere.
vise
dorinţe
preocupări
când ar trebui să fim calmi

Me: ups, partea stângă a capului meu a făcut poc. În sensul că, da, am realizat încă o dată că azi e azi

I : azi
ce probleme ai?
că copii din capul tău nu sunt azi

Me: nici una

I : atunci de ce nu laşi golul să manifeste?
I : şi să accepţi tot cea ce VINE! - cu asta termin, nu am făcut altceva decât prin a te enerva, te-am adus cu gândul acasă! ai reuşit să te observi în acele momente, atât! ai reuşit să-ţi priveşti prostia în manifestare din capul tău. ATÂT! DRUM BUN MAI DEPARTE!

Me: mulţumesc!

I: ai grijă de tine
fii mai calm
părările altora nu contează de loc
nu ar trebui să reacţionăm

Me: poc şi partea dreaptă a capului

I: şi când scrii pe net
la alţii
ai foarte mare grijă la ce reacţionezi
nu te grăbi
citeşte de două ori şi nu reacţiona dacă aşa îţi vine
TE ÎNCARCI CU GÂNDURILE ALTORA ŞI NU SUNT ALE TALE!
TU, NUMAI, CREZI ŞI TRĂIEŞTI ŞI SUFERI MOMENTELE LOR DE RĂTĂCIRE!

Me: interesant, nu m-am gândit la asta niciodată

I: ŞTII
trebuia, cumva, să te atrag aici
în această discuţie să fii prezentă
altfel NU înţelegeai
nu era nimeni la tine acasă să înţeleagă

Me: m-ai enervat, ca apoi să mă calmezi cu idei iluminatorii

I: NU

Me: bine, m-am enervat singură

I: TE- AM ENERVAT SĂ VEZI CÂT DE REPEDE REACŢIONEZI
la ce? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Me: la o părere
mda..

I: la un gând inexistent

Me: bună strategia

I: care nu este în capul meu
nu a fost niciodată
în calm
nu am asemenea păreri
de fapt nu am păreri de loc
ACŢIONEZ
NU REACŢIONEZ
dar te las
acuma parcă eşti mai ok
pa

Me: pa pa

“Modul în care te tratează ceilalţi reprezintă karma lor. Modul în care reacţionezi tu reprezintă karma ta."
“Nu pot să controlez mereu ce se petrece în exterior, dar pot mereu să controlez ce se petrece în interior.” “Nu pot să controlez mereu ce se petrece în exterior, dar pot mereu să controlez ce se petrece în interior.” Reviewed by Sabina Laiber on iulie 31, 2011 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.