lacrimi şi muzică...



Când vin norii de speranţă în sufletul tău atunci simţi cum ai aripi...
Duminică am fost la concert la Alexandrina Hristov... am plâns ... vocea interpretei atingea ceva sensibil din inima mea ... Bine e sa mai şi plângi! Te răcoreşti şi te scuturi de frunzele uscate din fiinţă, doar vine toamna.
Avem multe vise de îndeplinit şi tot ce ne trece prin cap devine realizabil într-o zi, de aceea este bine să ştii clar ce îţi doreşti, cu toate că uneori viaţa te duce exact acolo unde ai de învăţat ceva.
În fiecare zi învăţăm şi ne reinventăm. Ce am fost ieri nu mai sunt azi şi tot aşa clipă de clipă ne transformăm...
lacrimi şi muzică... lacrimi şi muzică... Reviewed by Sabina Laiber on septembrie 13, 2011 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.