Decizii, planuri, dar de fapt iluzii


A fost o zi cu durere fizică. Mi-au dat în sfârşit măselele de minte. Sunt mai matură, cică. :)
Atât de matură încât azi mi-am luat hotărea pentru această viaţă.
Artă! Artă! Artă! De trei ori peste cap s-a dat sufletul meu şi m-a făcut să simt tot: ARTĂ!
17 ani am studiat în şcoli... mi-a ajuns!!! De acum încolo mă aşteaptă un drum pe care am să păşesc pe fiecare nor de vis până când am să ajung să rămân o părticică din sufletul universului creator.
Decizii, planuri, dar de fapt iluzii Decizii, planuri, dar de fapt iluzii Reviewed by Sabina Laiber on septembrie 03, 2011 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.