Scrisoareaa unui spiriduş ghiduş pentru un alt spiriduş spiritus

Stau de ceva vreme şi citesc, recitesc scrisoarea. Nu mă pot abţine să nu transmit mai departe mesajul ei. Nu cunosc nici un spiriduş, dar scrisoarea am găsit-o în cutia mea poştală cu adresa mea pe plic. Încă nu îmi explic care e faza, de aceea m-am gândit că e bine să o transmit şi pe net. Poate spiriduşul dă un search pe Google - care ştie tot - şi găseşte scrisoarea. În fine... cum i-o fi norocul. Scrisoarea începe astfel: Dragă spiriduşule Mârâilă, de foarte multe timp am încercat să îmi fac curaj să ţin pana asta de gâscă în mână şi să îţi scriu. Am întârziat cu scrisoarea că nu am găsit călimara cu cerneală. O pitise fratele meu mai mare de mine. El mereu m-a ţinut departe de scris, că, cică, scriu numai tâmpenii. Aşa că pregăteşte-te de pe acum să citeşti mai jos aberaţiile mele. Să nu zici apoi că nu te-am avertizat. Ştiu că eşti curios să citeşti ce îmi vine mie (acum când îţi scriu) să debitez. Aşa că încep. Că poate vine frate-meu şi îmi ia iarăşi călimara, că până mai găsesc eu alta... (în caz că mi-o ia şi pe asta) Spiriduşule Mârâilă, eu ţin musai să îţi spun că TE IUBESC! Pe mine nu mă interesează ce simţi tu pentru mine, dar mi s-a părut cinstit şi corect să ştii şi tu ce simt eu pentru tine. Vezi, aşa, poate eşti mai fericit când ştii că eşti iubit de cineva, fie acel cineva departe acum de tine. Acum na' s-a întâmplat să te iubesc pe tine. Şi cum eu cred că nimic nu e întâmplător, află de la mine (ai multe de aflat de la mine - dacă vrei să afli) că noi vom ţine în curând aproape, chiar dacă eu te iubesc mai mult decât mă iubeşti tu pe mine. Asta e într-o relaţie: unul da şi celălalt primeşte. Se mai face şi schimb, dar doar cu acordul ambelor părţi din relaţie. :) Aşa... Fii atent! Că acum urmează mesajul important pe care trebuie tu să-l reţii de la mine. Până acum nu am zis mare lucru. Şi să zic: (futui ce frică îmi e că vine frate-meu şi mă prinde - ofticat mai e astă pe mine! Dar, ştii de ce? Că el nu ştie să scrie. Şi nu vrea să facă cineva altceva decât ceea ce nu ştie el să facă.) Aşa... Repet: fii atent! Vreau neapărat să înţelegi că eu mă înţeleg bine cu tine şi simt eu că aşa va fi şi pe viitor dacă vrei să vrei. Nu zic că nu-s dificil, dar la fel cum mă aprind mă şi sting când e vorba de sărit muştarul. Eu-s spiriduş de spiritus cum nu ai mai întâlnit tu până acum. Aşa că nu mai sta pe gânduri şi fă în aşa fel încât să îţi rezolvi toate cele şi să mergi cu mine în coaja de alună care pleacă anul viitor spre Tibet. Până atunci, te rog, să rezolvi! Eu s-ar putea să ajung mai devreme la tine. Vin cu tot ce am. Nu am multe, dar să stai liniştit că ne descurcăm, doar suntem spiriduşi. Adevărat că eu-s mai ceva ca un spiriduş normal, că sunt spiriduş de spiritus. Fii fără grijă şi iubeşte-mă măcar jumăte cât o fac eu - e suficient, că prea multă iubire de la altul mă sufocă şi nu mai pot zbura. Important este că eu te iubesc de ceva timp... Asta e mare lucru pentru mine. Credeam că nu o să mai vreau pe nimeni lângă mine, dar tu eşti exact pe gustul meu. De ştiam eu mai devreme deja eram în Alaska. :P Nu mai spun multe, că îmi zice mie tata mereu: "vorba lungă: sărăcia omului." Deştept tata meu! Rămâne să trăim împreună în curând fericiţi şi veseli, dar mai ales sănătoşi. Pe curând! Şi nu uita că: من تو را دوست دار Spiriduşul Mmâmiilă
Scrisoareaa unui spiriduş ghiduş pentru un alt spiriduş spiritus Scrisoareaa unui spiriduş ghiduş pentru un alt spiriduş spiritus Reviewed by Sabina Laiber on mai 15, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.