TU, EU ŞI O UMBRELA - Relaţia la distanţă rezistă... Oare?

Am citit destul de multe articole sau pur şi simplu rânduri din gândurile unor scriitori celebri care au spus că iubirea la distanţă rezistă. Hai, să fim serioşi! Poţi să susţii cu toată fiinţa ta existenţială că îl iubeşti pe X care e la Honolulu când tu eşti în România? A, se poate spune că relaţia rezistă dacă X e plecat de lângă Y pentru o scurtă perioadă de timp: maxim 1 lună pe an cu un scop bine definit. Dar, acum, mă gândesc la o familie “modernă”: ea şi el care au job-uri diferite ce presupun călătorii frecvente în cursul unui an în interes profesional. Ea pleacă săptămâna asta în tara X, el rămâne în ţara Z (unde îşi au căminul familiei) ca să stea cu, copiii (din nefericire pentru copiii încă minori ce se bucură doar sporadic de ambii părinţi împreună cu ei), apoi pleacă el în ţara Y când se întoarce ea din ţara X ca să stea în ţara Z îngrijând şi oferindu-le copiilor atenţia necesară. Minunată familie! Da, au de toate (la ce job-uri bine plătite au...), dar le lipseşte ce e cel mai important într-o familie : îmbrăţişarea, afectivitatea, prezenţa, sentimentele exprimate, etcetera ! Vă spun, sincer, că eu m-am saturat să observ atâtea cupluri (cică) care se iubesc de la distanţă! El stă la mama sau în alt oraş şi ea stă în altă parte (unde se poate în momentul respectiv). Şi domn’e sunt de 3 ani împreună! Se văd în weekend-uri. Mă bufneşte şi râsul. Cred că unii oameni au uitat ce înseamnă cuplu. Ia să dau o “tură” pe google la dex online, că doar suntem tehnologizaţi :P şi să vedem cu ochii noştri ce scrie la “cuplu”: CÚPLU, cupluri, s. n. 1. Pereche formată din persoane (de sex opus). 2. (Fiz.) Sistem compus din două forțe antiparalele. – Din fr. couple. CUPLU 1) Reunire de două persoane de sex opus, aflate într-o anumita legatura; pereche. de dansatori. 2) fiz. Sistem compus din doua forte egale si de sens opus, care actioneaza asupra aceluiasi corp. fr. couple CUPLU s.n. 1. Pereche, reunire de doua persoane bazata pe o legatura constanta sau datorata unei apropieri accidentale. 2. (Fiz.) Sistem de doua forte antiparalele si de aceeasi intensitate. 3. Piesa de constructie plasata transversal in coca unei ambarcatii sau in fuzelajul unui avion. [ fr. couple]. CUPLU s. n. 1. pereche de doua persoane de sex opus. lucruri de acelasi fel considerate impreuna. 2. sistem de doua forte egale si de sensuri opuse. 3. piesa de constructie plasata transversal in coca unei ambarcatii sau a fuzelajului. ( fr. couple) CUPLU s. 1. v. pereche. 2. (FIZ.) cuplu termoelectric = termocuplu. Interesant, doamnelor şi domnilor! Nu neg că există iubire între doi oameni aflaţi la distanţă, dar relaţia trebuie întreţinută. Iubirea există, dar dacă distanţa îi desparte pe cei doi aflaţi în relaţie de ce mai sunt în relaţie sau de ce nu sunt împreună mai repede până când moartea îi va despărţi??? O relaţie e greu de întreţinut! De aia sunt adoptate din ce în ce mai des căsătoriile de probă... sau căsătoriile fără acte (concubinajul). Deci relaţiile la distanţă sunt bune pentru scurt timp, nu pentru luni sau ani! În concluzie, distanţa geografică poate să fie un beneficiu în relaţia dintre două persoane, dar timpul va dicta rezultatul final. Nu uitaţi că "ochii care nu se văd, se uită", şi "ochii văd, inima cere"! Articol apărut şi pe http://www.famclub.ro/index.php/noutati/timpul-povestilor/tu-eu-si-o-umbrela-relatia-la-distanta-rezista-oare la http://www.famclub.ro/index.php/noutati/timpul-povestilor
TU, EU ŞI O UMBRELA - Relaţia la distanţă rezistă... Oare? TU, EU ŞI O UMBRELA  - Relaţia la distanţă rezistă... Oare? Reviewed by Sabina Laiber on iunie 09, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.