episodul II - Am fost... mai merg... şi sunt mereu acolo...

Am continuat călătoria spre cetatea Poienari ... http://www.youtube.com/watch?v=C3bonOPpXZY&feature=related


am urcat ceva.... 1480 de trepte...

paşi uriaşi spre explorare... :P

a fost fain! extrem de obositor, dar a meritat :P
Când mă gândesc cât am riscat cu acest urcat, dar bine că-s întreagă. :)
Frumos se vede de jos! :P

Am continuat drumul spre întoarcere făcând un "popas" la Casa de Cultură din Curtea de Argeş participând la un spectacol cu lansări de carte, şi anume:

da... îmi rod, încă, unghiile... îmi e foame! :) - lipsă de calciu :D

recitat apoi în letonă şi română de Gheorghe Puiu Răducanu şi  - ( nu am reţinut numele domnului ce a recitat superb în letonă poeziile lui George Răducanu - ruşine mie!)
Frumos!

Tot acolo am avut onoarea să-l întâlnesc pe  Radu Ştefan Tatan - rapsod popular şi pictor http://www.youtube.com/watch?v=yR3NmiGwlFg&feature=relmfu

Mi s-a făcut pielea de găina ascultându-l... Bravo, domn'e!
 






episodul II - Am fost... mai merg... şi sunt mereu acolo... episodul II - Am fost... mai merg... şi sunt mereu acolo... Reviewed by Sabina Laiber on iulie 23, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.