"Iertarea este mireasma pe care violeta o lasă pe călcâiul care a strivit-o." - Mark Twain


Îmi e sufletul plin de lumină...
Lumina îmi aduce lumină!
Sufletu-mi înstelat de dorinţe
Se lasă purtat de aripi către o lume...

Sunt o visătoare!
Am idealuri măreţe!
Simt că raiul este aproape...

De Tine m-am lovit din întâmplare...
Te-am căutat în izvoare de cunoaştere...
Dar Te-am găsit în Mine!

Acum ştiu mai bine ca oricând...
Că Tu şi Mine suntem Una!
Că dacă Tu zâmbeşti la Mine
Una/Unul devine un zâmbet!

Am călătorit până acum în jos şi sus
Am văzut locuri de vis, fie în viaţă sau vis...
Am trăit simţiri de chin, dar nu m-am lăsat şi am continuat!
Te-am chemat când Tu fugeai de Mine
Te-am îmbrăţişat când Tu plângeai după Mine
Şi Te-am iubit ca pe Mine!

Îmi este sufletul spiralat de lumină.
Tu şi cu Mine am întâlnit pe Tine
Noi ne-am transformat în Ea!
Iubirea e calea care deschide Poarta către Tine!

Mulţumesc, luminiţă vie!
"Iertarea este mireasma pe care violeta o lasă pe călcâiul care a strivit-o." - Mark Twain "Iertarea este mireasma pe care violeta o lasă pe călcâiul care a strivit-o." - Mark Twain Reviewed by Sabina Laiber on iulie 15, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.