Călătorie pe 4 roţi

Corpul înţepeneşte din nou... încerc să îmi găsesc o poziţie cât mai confortabilă în maxi-taxi în drum spre Bucureşti:... nu reuşesc... Am încercat să adorm: nimic... Adevărat că mintea îmi e plină de gânduri. Mă tot gândesc cum să fac să fie mai bine pentru fiecare talent lansat prin Poarta către Tine.
.....................................................................................................................................

Poarta e grea şi înţepenită pentru mulţi dintre noi, iar clanţa (inima) e atât de "rece" de "greutăţile" cotiediene: job, bani, renumitul stres zilnic etc.
Lângă mine e o doamnă care îşi iubeşte mult copilul... dar ea este pe drumuri, departe de el... încă... şi asta pentru a-i asigura baieţelului ei, Ionică (aşa am înţeles că-l cheamă pe baieţelul dânsei dintr-o convorbire telefonică cu soţul său), ceea ce e mai bun.
Ciudat! Ne gândim întâi la alţii din jurul nostru, în loc să ne punem pe NOI pe primul plan. Cum să ajuţi cu tot şi din tot sufletul pe cineva drag când sufletul tău este atât de răvăşit???
Mda.. fiecare cu liberul său arbitru. Fiecare culege ceea ce seamană în viaţa sa... de aia nu se merită să intervii în viaţa nimănui. Cel mai bine dai "sfaturi" prin exemplul personal.
De aia îmi plac mie oamenii prezenţi în proiectul Poarta către Tine... îmi plac pentru că ei au renunţat la o viaţă socială computerizată, pardon robotizată, şi şi-au văzut de ARTA lor.
Felicitări artişti ai propriei voastre vieţi!
Admir oamenii care ştiu ce vor pentru şi doar pentru ei înşişi! Oamenii care fac pe martirii pentru cei dragi sunt de fapt nişte ipocriţi în legătură cu ceea ce îi face cu adevărat fericiţi în sufletul lor!
Şi ce e fericirea?
Fericirea este atunci când eşti în orice loc, spaţiu şi timp alături de oricine în jur şi zâmbeşti :) în interiorul tău fiind recunoscător că respiri!
E doar o părere ca multe alte păreri...
Cine are ochi să vadă: să vadă, cine are urechi să audă: aude şi cine VREA ceva (ORICE) într-adevăr se POATE!
11 iulie 2012

în jur de 19:00- 20:00
Călătorie pe 4 roţi Călătorie pe 4 roţi Reviewed by Sabina Laiber on iulie 11, 2012 Rating: 5

4 comentarii:

  1. knosiam19:08

    (nu merita sa intervii)

    Imi pare rau.
    Iarta-ma.

    RăspundețiȘtergere
  2. MaisonK, nu am inteles la ce nu merita sa intervin... mai exact ce ai vrut sa spui?

    RăspundețiȘtergere
  3. knosiam06:30

    ai scris in fuga,
    "nu se merita sa intervi in viata nimanui."

    RăspundețiȘtergere
  4. Am corectat. :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.