Nu uita că eşti un zeu din marele Dumnezeu!

Atât de uşor este să uiţi atunci când ai iertat un urs
Atât de rebel te simţi când poţi să tai frunza la câini
Atât de atât am vrea să fim, dar când păşim printre spini devenim dintr-o dată anonimi
Atât şi Atât sunt doi străini, dar TU eşti EU - existenţă universală
Opa! Nu e vorba de egou. E doar un fel de a spune că TU îmi eşti EU şi NOI suntem mici zei din princina unui erou numit de alţi eroi: Dumnezeu. 


Analiza: Dumnezeu

D - Dar
U - Urmat
M -Mie
N -Negreşit
E - Existenţial
Z - Zeificat
E - Elogiat
U -Univers

Succes!
Nu uita că eşti un zeu din marele Dumnezeu! Nu uita că eşti un zeu din marele Dumnezeu! Reviewed by Sabina Laiber on iulie 01, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.