Am nevoie de Mine!


Sufletul m-a tot strigat prin mulţimea în care m-am pierdut
Am permis să mă las purtată de gândurile altora
Am lăsat să mă atingă cuvinte ce mi-au rănit orgoliul...
Am avut impresia că iubesc şi că sunt înţeleaptă,
Dar din contră, mai mult m-am afundat într-un vârtej ce nu îmi aparţine.

Una din persoanele dragi mie, încă, mă loveşte cu indiferenţa sa încăpăţânată...
Îmi e dor de privirea lui plină de iubire şi înţelegere!
Unde am greşit? Unde a greşit? De ce greşim? De ce şi iar de ce?
Tată pe acest pământ, dar până la urmă tot OM!
"A greşi este uman, dar te face să te simţi divin."  - una din legile lui Murphy

Las ca în timp să decidă fiecare ceea ce e mai bine pentru el
Eu continuu să merg cu tălpile goale prin iarba rece a dimineţii
Pot doar să mă rog să se lumineze mintea celui care suferă cel mai mult!
Atât pot acum. Îmi doresc să pot mai mult şi prefer să zbor ţinând strâns crenguţa de alun în pumn!



Am nevoie de Mine! Am nevoie de Mine! Reviewed by Sabina Laiber on august 18, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.