Imi iubesc viata!!!



Anul ce a trecut a fost un an plin, chiar cu de toate, atat bune, cat si rele. A fost solicitant din toate punctele de vedere: fizic, spiritual, material...
Ce este si cu viata asta... trecem prin multe experiente, dar numai asa ne imbogatim spiritul. Pana la urma asta conteaza cel mai mult: sa ajungem intr-un moment in care putem spune: "De mor acum: mor fericit, dar parca as vrea sa mai traiesc un pic!"
Viata este o calatorie in adevaratul sens al cuvantului. Mi-a placut mult sa intalnesc alti calatori, cu unii dintre ei am mers doar o bucata de drum, cu altii merg inca inainte... si de-abia astept sa cunosc si alti calatori.
E minunat sa constientizezi ca in viata conteaza sa cedezi trecerea, uneori sa ai prioritate si alte ori sa te opresti pentru a contempla universul.
Drum bun, calatorule! Ne vom intalni in lumina!
Imi iubesc viata!!! Imi iubesc viata!!! Reviewed by Sabina Laiber on februarie 27, 2013 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.