Cu gandul la tine...



De cum ma trezesc dimineata ma gandesc la tine... Sigur tu dormi la ora la care ma trezesc, pentru ca iarasi am perioada aia in care dorm putin... In fine... Sa revin la gandurile ce ma bantuie intreaga zi si chiar si noaptea, atunci cand am timp si fac pauza din ceea ce creez prin jur...
Esti o fiinta minunata! - Am avut norocul sa intalnesc numai oameni deosebiti si le multumesc fiecaruia dintre ei ca au calatorit alaturi de mine o bucata de timp - bine mi-a prins fiecare intalnire, am avut de invatat... adevarat ca unii inca imi mai sunt aproape si fac pasi odata cu mine... -
Te iubesc sincer si onest! Poate pentru ca am invatat sa ma iubesc pe mine asa cum sunt fara prejudecati educate.
Nu stiu, pe cuvant de onoare, cat va dura relatia aceasta, dar sunt convinsa ca de data asta imi permit sa fiu eu si sa te las sa fii tu! Real este ca persoanei iubite ii este necesar sa ii dai aripi sa zboare, radacini pentru a se intoarce si motive pentru a ramane. Sper sa reusesc sa fac asta cu tine!
Sunt o fiinta libera, atat cat se poate, si iubesc sa fiu cum imi vine pe moment sa fiu si sa ma comport fara sa ma judece cineva. Fain ca de ceva timp am facut curat prin viata mea si am armonie cu cei foarte apropiati. Imi place natura si ador vantul ce adie ducand cu el tot ce e necesar...
Revenind la tine...
Iti multumesc ca ai aparut si canti, dansezi, vorbesti, te enervezi, plangi, razi, gandesti, creezi, etc. alaturi de mine si separat, dar impreuna!!!
Cat va fi sa fie: sa fie! Sunt pregatita sa inteleg si sa merg mai departe. Mai departe chiar si dincolo de viata pamanteana. Poate plec pe Marte... :)
Ai grija de sufletul tau si fa-l fericit iubindu-l si ascultandu-l! Magia unei vieti armonioase este sa privesti in tine  si sa intrebi asteptand cu zambetul pe buze un raspuns. Totul e de bine! Stiu si eu asta. :P




Cu gandul la tine... Cu gandul la tine... Reviewed by Sabina Laiber on aprilie 27, 2013 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.