Nu ai bani? Bun venit in club!


Ti s-a intamplat vreodata sa te asezi pe o banca si sa privesti oamenii din jur?
Te-ai lasat vreodata purtat/a de gandurile ce iti vin? Se tot promoveaza ideea sa maturam gandurile si sa ne concentram pe non-idee, cica pentru a ne descoperi pe noi insine. Oare cum te poti descoperi daca nu iti dai voie sa traiesti? E ok sa pici un examen, e ok sa iti dai seama ca o vorba negandita a jignit pe cineva, e ok sa greseti inmultirea, e ok sa faci rau cand puteai sa faci bine, etc. Este bine cu rau, tocmai pentru a realiza ca este loc de a face data viitoare perfect pentru tine ceea ce se muleaza nemaipomenit evolutiei tale sociale si spirituale.
Ne agitam atat ca lucruile ne merg prost si e logic sa mearga tot asa daca nu intelegem ca suntem fiinte ale naturii, iar dupa zi vine noapte, ca o floare sa creasca trebuie udata, ca o pasare sa zboare trebuie sa treaca timp pentru a simti aerul batut de aripi... Ne impotmolim in ganduri si se intampla de foarte multe ori chiar sa ne blocam pe o idee fixa ( " nu o sa mearga asta", "pe mine nimeni nu ma intelege", "copilul meu este bolnav", "daca nu am bani miros a prost", "nu se castiga bani cinstit in ziua de azi", "de vina pentru tot ceea ce mi se intampla este sistemul", etc.).
Nu spun ca nu am trecut si eu prin tot ceea ce am spus mai sus, ba inca uneori mai trec. Ce ma face sa ma ridic? Dorinta de a continua! Vreau sa merg mai departe si sa vad ce se intampla! Cred in destin si pana acum soarta cu mine a fost darnica prin a-mi darui intamplari deloc intamplatoare.
Ma bucur ca traiesc, ma minunez de spectacolul stelelor de pe cer, ma joc cu sufletul meu si il las sa se manifeste cu ceea ce are la indemana, sunt un om printre oameni, dar imi traiesc cu mine ceea mai mare parte din timp si asta e chiar o binecuvantare sa ma regasesc in fiecare dimineata si sa imi zambesc in oglinda cand imi spal chipul. :)
Nu uita sa zambesti si sa speri la ceva mai bun. Lasa-te in voia suflului interior si inspira-te din natura! Doar sa fii atent/a la ochii tai ce urmaresc aceste litere ce se deruleaza cursiv creeand un sens pentru tine. Fii fericit/a ca ai aparut acum. Este momentul tau! Sa  fii ceea ce stii deja ca esti: un corp ce calatoreste in acest univers!!! Succes! Am incredere in fiecare om pe care-l intalnesc pentru ca stiu ca mi-a fost dat sa-l cunosc! Invat in fiecare zi cate ceva si nu am decat sa MULTUMESC!

Nu ai bani? Bun venit in club! Nu ai bani? Bun venit in club! Reviewed by Sabina Laiber on septembrie 05, 2013 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.