Nu te voi uita, Iulia!


Dupa ce am aflat mai devreme ca ... inca sunt socata... mi-a venit sa scriu cele de mai jos...

Daca crezi ca ceea ce ti se intampla este grav si trist poate ca asa si este.
Lucrurile cu adevarat triste sunt boala si moartea, in rest toate se rezolva.
Nu esti iubit asa cum iti doresti? Si ce daca? Poate nu e momentul sa te bucuri de iubire, ci ai alte prioritati acum, cum ar fi sa ai mai multa grija de sanatatea ta fizica sau poate sa te bucuri de viata si de unul/una singur/a.
Invata sa vezi partea buna a lucrurilor.
Nu ai jobul dorit si uneori poate nu ai ce pune pe masa? Nu-i nimic, poate ca e buna o cura de slabire si poate nu e momentul acum sa muncesti ce vrei pentru ca nu stii ce vrei. Pana te dezmeticesti mergi inainte, nu sta pe loc sau stai cum vrei.
Nu esti multumit de relatia cu parintii? Si ce daca? Nici parintii tai nu au avut o relatie nemaipomenita cu ai lor parinti. Mereu au existat mici razboaie intre generatii, dar asta nu inseamna ca nu ii iubim si nu ne iubesc, doar ca e un mod diferit de abordare a iubirii.
Ai gresit mult pana acum si realizezi asta? Foarte bine, inseamna ca nu mai repeti acele greseli... sunt si alte greseli care urmeaza sa le faci fata.
Cred ca toate se intampla cu un motiv!
Azi traiesti, maine poate mori... te-ai gandit la asta?
Daca am trai ca si cum am stii ca maine am muri poate viata ne-ar fi mai intensa si am aprecia fiecare moment, dar...
Apreciaza fiecare persoana din viata ta! Fiecare om pe care l-ai intalnit sau il intalnesti a avut si are un rol bine meritat in viata ta!
Multumesc tuturor celor pe care i-am intalnit in viata mea si imi e dor cumplit de unele persoane pe care le-am pierdut, dar pe care inca le pastrez in suflet!
Nu te voi uita, Iulia! Nu te voi uita, Iulia! Reviewed by Sabina Laiber on decembrie 11, 2014 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.