Călătorului îi stă bine mereu cu drumul...


Tocmai ce m-am întors dintr-o călătorie prelungită...
Am vizitat doar 7 țări: Serbia, Ungaria, Austria, Germania, Elveția, Franța și Italia.
Da, a fost o călătorie obositoare, dar plină de bogăție culturală și sufletească.
Cele mai mari plăceri ale vieții mele sunt: să călătoresc și să fac dragoste. :)
Am trăit clipe minunate, dar recunosc cu mâna pe inimă că sunt atât de mândră că-s româncă de nu îmi mai încap în piele și tocmai de aia încep să zbor dincolo de limitele normale și să mă poziționez dincolo de dincolo de normele impuse de societate.
Muncesc foarte mult la proiectul O mână întinsă ARTEI al asociației Poarta către tine și de aceea am ceva pauză de scris.
Voi reveni în forță în curând!
O să tot scriu, de o să vă săturați de Sabina Laiber! :)
Aveți grijă de voi!
Sănătate maximă și inspirație în manifestarea Creației!
Călătorului îi stă bine mereu cu drumul... Călătorului îi stă bine mereu cu drumul... Reviewed by Sabina Laiber on august 26, 2015 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.