Scrisorele de dragoste


...indiferent unde esti acum in lumea asta imi doresc sa stii ca nu am sters nimic de la tine.

"vroiam sa-ti spun multe. cand veneam spre casa se adunasera destule in mintea mea. dar nu are rost. iti spun doar ce e important. nu esti singura. asta e important. si nu o sa ramai singura. si e aiurea ce scriu aici. pentru ca acum simt ca nu trebuie sa-ti spun astea. in fine. nu e iluzie ce e in jurul tau. exista ceva. sunt oameni care te iubesc. si da exista si iubire. nici asta nu e iluzie. si stii destul de bine pentru ca o simti. si stii cum e... si stii cum e si cand nu esti iubita. de fapt tie iti e frica. iti e frica sa te implici. iti e frica sa iubesti. pentru ca te temi ca o sa fi parasita si ca o sa suferi. asa ca iti pui o bariera in jur si iti spui ca ce e in jur e iluzie. si te pacalesti singura si crezi ca iti e mai bine. si iti iei figura aia de copil si te exprimi prin ea. si prin scris. si mi-e teama ca o sa te inchizi in lumea ta si o sa ratezi ce se intampla in jurul tau.
si da. tin la tine mai mult decat la o prietena. si m-am obisnuit cu ideea ca nu o sa fie nimic mai mult decat prietenie. si nu am pretentia sa zic ca e usor. si nu stiu de ce e asa. a fost ceva cu tine de la inceput.
si uite. ai vrut sa-ti spun. ti-am spus. asa cum mi-a venit. sincer. si fara sa te menajez. am renuntat sa te mai menajez. si daca nu-ti convine asta e. si daca nu-ti convine sa ma ai langa tine, stiind ca te vad mai mult decat ca o prietena, nu ai decat sa spui. ai vrut sa sti. acum ai aflat."

"imi amintesc lucruri frumoase si de aceea stiu ca viitorul este efectul acestor lucruri frumoase: ce seminte semeni, aia seceri. de aceea am incredere in prezent, am incredere in mine, am incredere in tine, am incredere in lumina din noi. stiu ca se intampla ceva cu tine - de o saptamana incoace te visez in fiecare noapte. te apropii de mine si in acelasi timp te departezi. ma chemi langa tine, apoi spui nu, dar in acelasi timp imi cauti imbratisarea ca un copil confuz de ceea ce i se intampla. si eu si tu suntem creati din lumina. lumina lumineaza in intuneric, iar intunericul n-a biruit-o. de aceea astept sa vina si timpul tau, in care sa te plictisesti de suferinta, sa o lasi deoparte, si sa iti doresti bucuria inimii. eu pentru acest timp al bucuriei sarbatoresc in sufletul meu si ma bucur de acum, asteptand cu rabdare luminarea sufletului tau. astept cu drag sa apara pe fata ta zambetul plin de dragoste si frumusete al luminii din tine. acesta este cea mai arzatoare dorinta a sufletului meu: bucuria ta, si ca noi toti sa traim in pace si armonie, fiindu-ne de folos si bucurie unii altora. te imbratisez cu drag, suflet frumos, ce inca stai sub acoperire. ;)


:) exact ce gandeam eu zice si Bjork in "Moon":

Best way to start-a-new 
Is to fail miserably 
Fail at loving 
And fail at giving 
Fail at creating a flow 
Then realign the whole 
And kick into the start hole 

(cel mai bun mod de a incepe de la zero / este sa esuezi mizerabil / sa esuezi in dragoste/ sa esuezi in a darui / sa esuezi in a crea un curs normal al lucrurilor / apoi sa realiniezi intregul / si sa te arunci cu toata puterea prin gaura inceputului)

*doar atunci cand ne plictisim de suferinta si ne dam seama ca nu ne mai foloseste, de-abea atunci o parasim. pana atunci ne permitem luxul de a fi prizonierii propriei noastre creatii. dar si cand ne eliberam, ce lumina apare in universul si destinul nostru!"



"Am incercat sa trimit un mesaj -- si bineinteles ca nu merge, normal ca atunci cand "eului" i se pare ca are  nevoie sa comunice totul i se pune de-andoasele numai ca sa-i demonstreze cat de prost e.
E prostia mea, o accept si o duc mai departe cu mine, pana cand intr-o zi o sa plec fara ea.
Imi cer scuze, si mie si tie pentru ce am spus pentru ce am gandit. Nu am/aveam nici un drept.
Oricum te iubesc, oricum o parte din mine va fi mereu undeva aproape de tine, sperand razand si jucand un dans nebun.

M-am grabit, mereu ma grabesc, si acum cand scriu arunc degete peste tastatura fara noima.

E aberant.

Nu stiu cine sunt
Nu stiu cine esti

A fost frumos

Imi pare rau daca am stricat ceva. Asa am invatat sa fiu, poate am sa ma dezvat odata.

Vreau sa stii asta.

sunt un prost , dar cu P mare.

nu stiu sa ma ascult si mereu o iau in bot.

esti frumoasa, mult prea ....


in mine zace un suflu, in tine altul, si cel putin pentru o secunda ele s-au intrepatruns. iti multumesc pentru acel moment. "


Scrisorele de dragoste Scrisorele de dragoste Reviewed by Sabina Laiber on decembrie 27, 2015 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.