Straluceste!

Daca crezi ca nu am habar cat e de greu sa te rupi de ceea ce e cunoscut, te inseli!
Stiu cum e sa pleci catre necunoscut avand doar speranta ca va fi bine.
Pot spune ca nu o data am pasit pe poduri care faceau legatura dintre comod si incomod. Aveam de fiecare data un nod mare in gat si pulsul mi se simtea peste tot.
Important este sa mergi inainte si sa te gandesti ca ai putere in sufletul tau, altfel nu ti se oferea sansa asta.
De fiecare data cand apar conflicte interioare e un fel de mesaj al eu-lui tau ca trebuie sa faci ceva pentru  a-l elibera de stramtoarea gandurilor nepotrivite.
Tot ce traim este plin de semnificatie, ne ramane doar sa gasim cheia potrivita pentru a deschide fiecare lacat pe care mintea ni-l inchide.
Ai de luat o decizie?
Cantareste bine ce ai acum si cum te face sa te simti.
Ce ai de pierdut si ce ai de castigat daca procedezi diferit fata de trecut?
Iti e frica? Frica naste monstri. :) Sunt sigura ca ti-au placut povestile nemuritoare, deci binele invinge mereu. :) Ceea ce se va intampla si in cazul tau. ;)
Da-ti voie sa explorezi noul, mai bine sa incerci, decat sa regreti ca ai fi putut vedea cum e si altfel.
Timpul din viata ta este imprevizibil, asa ca tu alegi cm sa il pretuiesti pentru a simti fericire.https://www.youtube.com/watch?v=8BWsrd_aXQA

Straluceste! Straluceste! Reviewed by Sabina Laiber on mai 19, 2016 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.