Tu și Dumnezeu! Cel mai bun prieten al tău esti TU!



Credința nu se manifestă prin a merge în fiecare zi în biserică, ci în faptele tale.

Au trecut doar două zile de la sărbătoarea importantă Crăciunul și tare curioasă mi-s dacă mai e cineva la biserică zilele acestea.

Este incredibil cât de inoculată este ideea de religie în mintea unor oameni!

Ai observat când se îndreaptă omul către lăcașul de cult?

Din ceea ce am observat eu ființa umană se duce să facă mătănii și să se roage la Doamne, Doamne când este bolnavă, când nu are noroc în: dragoste, carieră, când nu mai are nimic de pierdut pentru că deja a pierdut tot și în mod special pe sine însuși.

Deci se caută ajutorul divin numai când e prea târziu, de cele mai multe ori.

Acum eu nu înțeleg de ce nu ne rugăm zilnic la Dumnezeu, Iisus, Budha, Alllah, extraterestru, forța Supremă și numai atunci când dăm de greu???!!!

Ciudat că trebuie să pățim întâi ceva și apoi ne trezim neputincioși și cădem ca muștele în fața unui altar!

Adevărul e că nu degeaba există religia!

Cine mai citește Biblia, Coranul, Talmudul, Mahayana sutras, Pāli Tipitaka, Bhagavad Gita, Teorii despre Big Bang???

Oamenii nu mai citesc, nu mai au timp de astfel de preocupări "plictisitoare", ci sunt altele mult mai importante cum a fi să ai cât multi prieteni pe Facebook, Twiter, Istagram si sâ ai cât mai multe like-uri.

O societate de consum, fâră pic - poc de cultură, doar cât să supravietuim în prostia impusă de "ăia deștepți" care sunt la puterea de decizie a maselor.

Bine că mai sunt calamități naturale/artificiale, că altfel nu am mai prețui valoarea vieții umane, ci din contră am putea fi și mai robotizați.

Imi plac maxim versurile melodiei (de actualitate incă) : "Maidanez" cântată atât de bine de Puya cu Doddy, Posset, Mahia si Alex Velea

https://www.youtube.com/watch?v=JKPp5rWcElw

Un surâs a lui Vasile Ghica s-ar potrivi un pic:

"- Mamă, este adevărat că pe mine m-a adus barza,că darurile le aduce Moş Crăciun, iar pâinea ne-o dă Dumnezeu?
- Da.
- Atunci, de ce-l mai ţinem şi pe tata?"


E mai ușor să urmăm pe unii și pe alții, decât să facem propriile cercetări.


Dacă vrei să te miluiești doar când ai dat de greu continuă să trăiești în ignoranță, altfel caută să fii precaut cu tot ceea ce faci cu sănătatea ta fizică și psihică!
Tu și Dumnezeu! Cel mai bun prieten al tău esti TU! Tu și Dumnezeu! Cel mai bun prieten al tău esti TU! Reviewed by Sabina Laiber on decembrie 29, 2016 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.