Suntem liberi in exprimare!

Tocmai ce m-am jucat un pic cu mina de creta sanguigna, carbune si creion de 0.5...
Cum nu am talent la desen e musai sa explic ce am gandit cand am desenat :)
Aproape toti oamenii cred ca viata inseamna libertate, dar pe unii moartea ii elibereaza, dar eu cred ca si viata si moartea sunt doar transdormari.
Avem in adn-ul nostru tot ceea ce este necesar pentru a fi fericiti, doar ca uneori ne blocam si o luam de la capat.
Ne nastem: suntem liberi la cunoastere!
Murim: suntem liberi la o altfel de cunoastere!
Tot ne transformam pana devenim o mica stea in universul cunoasterii colective!
Avem libertatea de a alege sa ne nastem sau sa murim in fiecare clipa pentru a ne explora fiinta!
Suntem liberi in exprimare! Suntem liberi in exprimare! Reviewed by Sabina Laiber on februarie 10, 2017 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.