Copiii: minuni ai pământului!

Sunt convinsă că aţi observat că noi eram altfel faţă de copiii din zilele actuale.
Este clar că acum există mai multă informaţie la îndemână decât acum 25 de ani.
Sunt uimită de fiecare dată când iau contact cu un copil.
Să vă dau un exemplu: discuţie între mine şi un băieţel de 7 ani:
- Sabina, ştii cine sunt eu?
- Cine eşti?
- Un suflet foarte bătrân.
- Chiar da?
- Da. Şi eu am să te invăţ multe lucruri pe tine.
-  Dar mă înveţi deja.
- O să te învăţ şi mai multe, dar ţi le dau pe rând cât să înţelegi bine.
- De-abia aştept!
Mă uitam cu admiraţie la chipul serios al băieţelului cu gene lungi şi ochii pătrunzători care îmi vorbea de la suflet la suflet. Inteligenţa emoţională la copiii este primordială. Un copil imediat simte când ceva nu este în regulă. Băieţelul de care am amintit mai sus ştie ce să mânânce, când să mănânce, când să se joace, când să ofere şi să primească iubire, este binecuvântarea părinţilor lui şi bucuria mea de fiecare dată când mă introduce în universul lui.
Acum eu nu ştiu de unde i-au venit aceste idei copilului, dar în mod clar mi-a făcut ziua mai frumoasă.
Ador să mă joc cu cei mici! Îmi aduc aminte să fiu 100% prezentă.
Mă bucur că am început să învăţ să construiesc jucării Lego.
Copiii sunt buni profesori!
Într-o altă zi acelaşi băieţel îmi dă o lecţie de nota 10.
Eram eu îngândurată şi îi spun că m-am gândit aproape toată noaptea cum să fac să nu mai supăr pe nimeni şi el îmi spune: "Sabina, ieri a fost ieri, azi e azi! Hai să ne bucurăm de ziua asta! Şi uită-te căt eşti de frumoasă, nu lăsa tristeţea să apară pe faţa ta!"
Sunt unele persoane speciale, iar toţi oamenii pe care i-am întâlnit m-au învăţat să merg mai departe cu zâmbetul pe buze şi să fiu curioasă să descopăr mereu fiecare moment cu bucurie.
Viaţa oricum e scurtă şi merită trăită din plin!
Copiii: minuni ai pământului! Copiii: minuni ai pământului! Reviewed by Sabina Laiber on aprilie 06, 2017 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.