Eliberare de mine din mine

Libertatea ta nu depinde de nimeni.
Nu aparţinem nimănui, nici măcar nouă înşine şi asta pentru că nu ne cunoaştem, nu ne-am oferit atenţie, nu ne-am conectat la firicelele de lumină dintre suflet şi minte.
Frumos spunea James Joyce:
"Când crezi că ai scăpat de toţi, dai de tine, şi nu mai ştii încontro s-o iei...".


I like your free spirit and
your beautiful soul.
I know: I don't know you!
But I know myself and
you are here with me...
in me... in you... for us...
with joy and peace!







Eliberare de mine din mine Eliberare de mine din mine Reviewed by Sabina Laiber on decembrie 07, 2017 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.