M-am hotărât să tac timp de o săptămână - ziua IV partea a 2-a

O singură dată am iubit în viaţa asta un bărbat! Şi poate mulţi care mă cunosc superficial cred că e vorba de fostul soţ, dar nu despre el e vorba, ci despre acel el care mi-a scris aceste scrisori în urmă cu aproape 19 ani:















L-am mai căutat după divorţul meu, dar deja era în America. Acum ştiu că tot pe acolo e... căsătorit cu o tipă faină ca el şi au 3 fetiţe minunate! Mă bucur mult din tot sufletul pentru ei, şi în mod special pentru el! Mulţumesc, Costi, pentru că mi-ai oferit ocazia în viaţa asta să iubesc pur şi necondiţionat! Sper să mai pot simţi dragoste pură. cândva, cu altcineva, dar toate la timpul lor dacă e să fie.
Ai grijă de tine, suflete, oriunde ai fi!
M-am hotărât să tac timp de o săptămână - ziua IV partea a 2-a  M-am hotărât să tac timp de o săptămână - ziua IV partea a 2-a Reviewed by Sabina Laiber on ianuarie 08, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.