Ellen Greve - Jasmuheen - New Age

De ani de zile o studiez pe această femeie:- Ellen Greve - Jasmuheen - şi cred că soseşte cât de curând acel moment în care să adopt traiul său de viaţă...

Mă fascinează să îmi depăşesc limitele mentale şi uneori am reuşit, alteori am dat greş, dar am învăţat că pot dacă vreau cu adevărat ceva.
Lumea mi se deschide, podurile mi se deblochează, iar cheile potrivite sunt deja în lacătele de la uşi închise...
M-am născut să descopăr lumea şi să mă bucur de toate sentimentele pe care le trăiesc. Am realizat într-un final că viaţa mea (la maturitate) nu depinde de nimeni altcineva, decât de gândurile şi acţiunile mele.
Să fie bine, că rău e uşor a fi... să fie bine pentru mine, să fie bine pentru tine, să fie bine pentru toţi cei care chiar nu ştiu ce e ăla bine.

Ellen Greve - Jasmuheen - New Age Ellen Greve - Jasmuheen - New Age Reviewed by Sabina Laiber on februarie 20, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.