Nu ucide copilul din tine!

Un articol în care mă regăsesc şi îi regăsesc pe părinţii mei şi pe copiii din zile noastre. 
http://www.catchy.ro/parintii-de-azi-nu-mai-au-co-pardon-curaj/93039
Iau contact des cu adolescenţi şi sunt uimită cât de departe sunt de ceea ce am fost eu când eram adolescentă. 
Azi tinerii nu mai citesc, nu mai merg la teatru, concerte de muzică clasică... azi tinerii merg în baruri de la 15 ani şi au preocupări serioase de a se juca sex sau jocuri de noroc sau de a câştiga timp prin a căuta orice pe google sau facebook... în ce lume trăiesc... ştiinţa chiar a învins credinţa (că efortul personal e important pentru dezvoltarea psihica si fizica a fiintei umane)... tot ceea ce a fost odată bun acum e doar un mit... Acum doar dai send  (trimis) şi primeşti un gift (dar) dorit. 
Vorbeam cu mama într-o seara şi îi spuneam: mamă, o să devenim roboţi... întâi roboţii altcuiva şi apoi cu totul toţi roboţi... apoi va fi un boom şi dispărem de pe faţa pământului. Supravieţuitorii o vor lua de la capăt cu descoperirea uneltelor de a se descurca pe un teren arid. Poate şi ei o vor numi memorie colectivă atunci când le vine inspiraţia de a face ceea ce nu ştiau a face...
Originea fiinţei umane nu se ştie de unde ce şi cum, dar eu îmi permit să presupun că noi, oamenii am fost de multe ori pe pământ şi am dispărut de multe ori şi du-te vino ăsta s-a datorat numai dorinţei acerbe a unora care au vrut să stăpânească peste toate fiinţele umane. Doar că universul mereu este într-un echilibru perfect şi când mintea minte şi se minte exagerat suflarea îmbâcsită umană dispare, tocmai pentru a respira o gură proaspătă de aer inspirată şi expirată de suflete vii... 
sunt destui morţi vii care respiră... repet: universul ştie când e supra saturat de ipocrizii sau iluzii deşarte şi îşi are modul său de a înlătura morţii de vii şi a proteja viii de morţi.
Am încă credinţa că Dumnezeul tuturor oamenilor de pe Terra se va îndura de prostia umană şi va da încă o poruncă, musai respectată, omenirii... mi-aş dori să fie: nu ucide copilul din tine!

În poză este mama mea fericită în natură! - a primit un cadou de la mine o călătorie la pas prin pădurea din sat înainte de ziua ei de naştere cu o zi anul trecut.
Nu ucide copilul din tine! Nu ucide copilul din tine! Reviewed by Sabina Laiber on februarie 05, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.