Cine de cine vorbeşte?

"Noi n-am mai schimba nicio vorbă cu cei mai mulţi dintre cunoscuţii noştri apropiaţi, dacă i-am auzi cum vorbesc despre noi în absenţa noastră." - Arthur Schopenhauer
Mda. Observ tot mai des că oamenilor le place să vorbească despre alţi oameni. Puţini vorbesc despre ei înşişi. De ce? Poate pentru că le pasă mai mult de viaţa altora decât de viaţa lor.
Ştiri de la ora 17:00, canapeaua nu ştiu cui, viaţa bate filmul, nopţi fierbinţi, gâzi politici, puii tuturor şi tot felul de formatori de opinie publică care manipulează aproape perfect un popor care e condus în a gândi doar la un trai superficial de consum material.
Sunt stupefiată când mai văd oameni în parcuri care citesc cărţi şi sunt absorbiţi cu totul de filele de carte.
În metrou, tramvai, autobuz sau troleu văd cum oamenii:
      - se joacă tot felul de jocuri încărcate de multe culori
      - scriu neîncetat mesaje pe Facebook sau WhatsApp
      - verifică câte like-uri au şi cine a dat like
      - nu mai zâmbesc
      - nu se mai uită unii la ceilalţi
      - merg cu acelaşi mijloc de transport în comun şi punct.
  sigur consideră că aşa se relaxează. Oare?
Concluzia e că nu am drept să judec pe nimeni, cum nimeni nu are dreptul să mă judece pe mine. O să mă apuc să scriu poezie. ;)

Cine de cine vorbeşte? Cine de cine vorbeşte? Reviewed by Sabina Laiber on martie 18, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.