Da... Din nou acel "da" pe care inima mi-l cerea sa apara in fiinta mea.
Doar cateva secunde, se poate sa fi fost doar fractiuni de secunda, in care te-am privit si am stiut ca esti ceea ce cautam de atat amar de vreme. Nu am mai asteptat mult si am reactionat la primul impuls (dupa parerea multora gresit)si esti cu mine acum, esti in mine acum, acum si pentru intotdeauna o parte din ceea ce sunt si voi fi pe viitor. Iti multumesc, cu toate ca niciodata nu, vei sti cu adevarat acel "da" din inima mea pe care il reprezinti.
Da! Esti 1% din esenta pe care El si-a dorit sa existe!
1%... 1% din eu... 1% din noi...
Trifoi cu patru foi, ce noroc!
Reviewed by Sabina Laiber on decembrie 27, 2009 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.