episodul III - Am fost... mai merg... şi sunt mereu acolo...

A doua zi, adică 19 iulie 2012 am ajuns şi  la Goleşti, dar nu am vrut să văd muzeul Goleşti (l-am mai văzut şi în alte dăţi şi acum, după ce a ars... nu îmi place modernizarea). Aşa că am vizitat biserica din faţa muzeului:

http://www.youtube.com/watch?v=LA3rFaiEBdw
şi curiozitatea nu mi-a fost satisfacută până nu am ajuns în:

şi am descoperit cu stupoare ignoranţa unora de a lăsa obiecte de cult în neştire...:


Am continuat cu explorarea şi am ajuns în clopotniţă:
ca mai apoi să văd din afară minunea

erau istorici care au descoperit şi ei că mai e un loc de vizitat pe lângă muzeul renumit din Goleşti




Iaca aşa... am continuat de la paragină la lux:- vila Florica - casa Brătienilor

cu Mădălina Vasile am explorat mai mult decât ca simpli vizitatori... curioase, domn'e!
şi de aici m'a, teleportat la Jidova - castru roman de la intrarea în Câmpulung Muscel :))


ca destinaţie fiind şi mănăstirea Nămăieşti
unde m-am rugat la icoana făcătoare de minuni... după 7 ani de la ultima dată când am mai  intrat în această mănăstire... pe atunci mă căsătoream, acum: am înţeles că EU şi cu MINE suntem NOI!
În final ca să mă linisteşc am recitat poezii a lui George Topârceanu chiar în casa sa din Valea Mare Pravăţ...



ţinaâd în mână bastonul creat tocmai de Topârceanu... Minunat!
Ghida este o femeie cu sufletul frumos! Îi mulţumesc frumos, pe această cale virtuală, pentru primire şi ospitalitate!
Mai poposim puţin la casa lui George Topârceanu descoperind un cal superb alb în curtea din spate, de care, recunosc, îmi era puţin teamă. :)




Mulţumesc pentru aceste excursii Consiliului Judeţean Argeş, Muzeului Judeţean Argeş, Primăriei Municipiului Piteşti, Societăţii de Ştiinţe Istorice, Asociaţiei de Vexilologie "Tricolorul" şi Inspectoratului Judeţean Argeş - ce au organizat "Lectoratul de vară al Societăţii de Ştiinţe Istorice" în Piteşti 15-21 iulie 2012!










episodul III - Am fost... mai merg... şi sunt mereu acolo... episodul III - Am fost... mai merg... şi sunt mereu acolo... Reviewed by Sabina Laiber on iulie 23, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.