Prezentul e doar un trecut imediat

Privesc in jur si vad agitatie inutila
Inchid ochii si simt inima cum imi bate puternic
Incerc sa imi potolesc gandurile care au inceput sa alerge de nebune
Buzele imi sunt uscate, mainile imi sunt reci, iar picioarele imi sunt amortite de ceva timp
Nici nu am habar cat este ceasul.

Acel gand pe care il urasc cel mai mult imi tot vine in cap
Ca de fiecare data incerc sa.l uit si sa imi aduc alte ganduri in cap
Se pare ca nu reusesc niciodata cu adevarat sa anihilez acel gand
Oare m-am nascut cu el si nu ma va parasi pana in ultimul ceas?

Este atat de simplu sa privesti din exterior
Nu ai cum sa imi atingi sufletul pentru ca nu ai timp de asa ceva
Clipesc des pentru ca deja ma ustura ochii de la sarea lacrimilor
Imbratisarea ta e doar in imaginatia mea

Ai venit, ai stat, ai plecat si iti vezi de drum!
Copilarie te-ai dus!



Prezentul e doar un trecut imediat Prezentul e doar un trecut imediat Reviewed by Sabina Laiber on mai 12, 2016 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.